کاربرد و مزایای پوکه معدنی تهران را بدانید

پوکه معدنی تهران

پوکه معدنی تهران نسبت به سایر انواع پوکه از رقابت کمتری برخوردار است و می توانید این محصول را با هزینه کمتری تهیه کنید این پوسته با توجه به اندازه و شکل ظاهری به انواع مخلوط عدسی، بادامی، فندقی، نخودی، ماسه ای و معدنی تقسیم می شود سنگ پا با توجه به خواصی که دارد در موقعیت های مختلفی استفاده می شود که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

پوکه معدنی در تهران چیست؟

پوکه معدنی یک سنگ طبیعی است که از نظر ظاهری با سایر سنگ های موجود در طبیعت متفاوت است این سنگ ها از گرمای زمین تولید می شوند و پس از رسیدن به زمین سرد می شوند و ظاهر خود را تغییر می دهند پوکه معدنی دارای خواص درمانی است و در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد نحوه شکل گیری این پوکه بسیار مهم است و کیفیت این محصول را تعیین می کند.

کاربرد پوکه معدنی در تهران

بتن معدنی پوکه یک مفهوم ساختمانی نوآورانه برای ایجاد یک مصالح ساختمانی منحصر به فرد با خواص عایق برجسته در ترکیب با سیمان است بلوک های بتنی پوکه معدنی از مخلوط سیمان و پوکه در قالب هایی با ضخامت استاندارد 18-24 اینچ به دست می آیند معمولا برای افزایش عملکرد حرارتی این بلوک ها، بتن را با دوغاب مرغوب می پوشانند بنابراین، مکعب های پوکه، که یک مصالح ساختمانی هستند آنها عایق صوتی عالی و مقاومت بالایی در برابر آتش دارند.

پوکه معدنی یکی از آسان ترین مصالح ساختمانی برای کار با آن است بلوک های بتنی با پوکه معدنی به عنوان جایگزینی برای بتن سنتی در کف ساختمان از دیوارهای حائل یا سایر مصارف عمومی استفاده نمی شود در مقابل، با افزودن به محتوای بتن مورد استفاده، به عایق بودن و اقتصاد سیستم ساختمان کمک می کنند.

کاربرد و خواص پوکه معدنی در تهران

پوکه معدنی تهران یکی از رایج ترین و پرمصرف ترین پوکه های معدنی است که در موارد زیادی قابل استفاده است از جمله کاربردهای مهم این سنگ پا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از مهمترین کاربردهای این سنگ پوکه در ساخت و ساز می باشد به دلیل سبکی پوکه بار اضافی به ساختمان اضافه نمی کند و می توان از آن برای نمای ساختمان استفاده کرد.
  • سنگ های پوکه عایق های ایده آلی هستند و می توانند به عنوان عایق در سردخانه ها یا ساختمان ها استفاده شوند.
  • همچنین از این پوکه در صنعت داروسازی برای زیبایی پوست استفاده می شد.
  • با توجه به اینکه این نوع پوکه معدنی آب را به خوبی جذب می کند در صنعت کشاورزی نیز کاربرد دارد.
  • این سنگ های معدنی برای نظافت منازل نیز بسیار مفید هستند و تمام املاح موجود در آب را جذب می کنند.

بلوک پوکه بتنی معدنی تهران

عایق کاری یکی از مهمترین فرآیندها در صنعت ساختمان است بسیاری از شرکت های پیمانکاری از مواد مختلفی برای عایق کاری ساختمان در برابر آتش، سرما و گرما استفاده می کنند امروزه بلوک های پوکه بتنی برای عایق صدا و حرارت بر سایر مصالح ساختمانی ترجیح داده می شوند این بلوک ها که ماده پایه آنها پوکه معدنی است، ماده ای کم جرم و بادوام هستند.

مواد اولیه این بلوک های بتنی که از پوکه معدنی به دست می آید، مواد طبیعی ایجاد شده توسط آتشفشان ها هستند به دلیل دوام و وزن سبک، اغلب در ساخت و ساز ساختمان استفاده می شود با ساختار بادوام خود به واکنش های خارجی با موفقیت پاسخ می دهد پوکه معدنی به دلیل ساختار قوی به عنوان یک ماده مقاوم در برابر زلزله شناخته می شود زلزله بیشتر مصالح ساختمانی را از بین می برد.

با این حال با توجه به نتایج آزمایش های عملی، مشخص شده است که بلوک های ساخته شده از پوکه معدنی از دوام بیشتری نسبت به سایر مواد برخوردار هستند دلیل اصلی ماندگاری بلوک های بتنی معدنی نسبت به سایر مصالح، ساختاری انعطاف پذیر است.

قیمت پوکه معدنی در تهران

سنگ های پوکه معدنی تهران در ابعاد و اندازه های مختلف موجود بوده و بر اساس کیفیت درجه بندی می شوند پرداخت شما باید به نیاز شما بستگی داشته باشد پوکه معدنی نیز یک سنگ معدنی است که خواص و کاربردهای زیادی دارد در کشور ما شهرهای مختلفی وجود دارد که پوکه معدنی تولید می کنند که تهران یکی از این شهرهاست که سالانه چندین هزار تن پوکه معدنی استخراج و به صورت فله و بسته بندی شده و پودری روانه بازار می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *