گالری تصاویر معادن پوکه معدنی قروه

گالری تصاویر معادن پوکه معدنی قروه

معادن پوکه معدنی قروه

 

1.معادن روستای قزل جکند

1.معدن پوکه جوانان معدن

2.معدن پوکه روستا

3.معدن سرایجوق

4.معدن رجبی 1و2.

5.معدن غرب

فاصله  معادن از شهرستان  قروه حدودا 50 کیلومتر میباشد

2.معادن روستای دیرکلو وقره بلاغ

1.معدن پوکه سینا

2.معدن یاران

3.معدن پوکه سپاه

4.معدن ماران

5.معدن پوکه نوری

فاصله از شهر قروه 45کیلومتر که بیشتر این فاصله راه شوسه میباشد

3.معادن احمد اباد باش

1.معدن پوکه بنیاد

2.معدن پوکه الاهیاری

3.معدن پوکه جلیلی

4.معدن پوکه  رضایی

فاصله 67کیلومتر که 90در صد ان راه شوسه میباشد

لازم به توضیح است که سبکترین پوکه معدنی قروه مربوط به معادن احمد اباد باش میباشد

این تصاویر از معدن پوکه معدنی شامل نحوه فراوری و استخراج پوکه قروه وتصاویر بسیار زیبا از لایه های پوکه معدنی میباشد

محافظت سازه ها در برابر حریق به وسیله برخی اندودهای مقاوم در برابر آتش

در این مقاله نتایج تحقیقات در زمینه پوکه معدنی مقاوم در برابر آتش که در معادن شهر قروه ساختمان و مسکن به صورت طبیعی تولید شده اند ارائه شده است. اندودهای مختلف با استفاده از نسبت های متفاوت از چسباننده گچ، و سبکدانه های اسکریا ، پرلیت، میکروسیلیس، پوکه معدنی و سرباره ساخته شده و مشخصات فیزیکی، مکانیکی و حرارتی آنها آزمایش و مورد مطالعه قرار گرفت. برای ارزیابی مقاومت نمونه ها در برابر آتش اساسا از روش های آنالیز حرارتی و بررسی رفتار آنها در کوره های آزمایشگاهی استفاده شد. همچنین با توجه به اهمیت حفظ خواص فیزیکی و مکانیکی مطابق حدود مشخص شده در استانداردها، خواص وزن مخصوص، مقاومت فشاری و مقاومت خمشی نمونه ها آزمایش شده و با استانداردها مقایسه شده است. نمونه های ساخته شده با پوکه معدنی خواص مناسبی از نظر حرارتی، فیزیکی و مکانیکی نشان دادند و با در نظر گرفتن جمیع جهات رفتار بهتری از سایر نمونه ها داشتند. در موردپوکه معدنی عدسی بروز خواص حرارتی مطلوب با کاهش سریع خواص مکانیکی همراه بود. نقطه ضعف اصلی سرباره، وزن مخصوص بالای سرباره تولید ذوب آهن اصفهان می باشد و مانند بسیاری از پژوهش های دیگر لزوم مطالعه جهت تغییر فرایند تولید سرباره به منظور کاهش وزن مخصوص آن را نشان می دهد. نمونه های ساخته شده با پوکه معدنی و میکروسیلیس نسبت به سایر نمونه ها خواص مطلوبی از خود نشان داد.

تعیین خواص مهندسی بتن های سبک نیمه سازه ای ساخته شده با پوکه معدنی و بررسی امکان بهبود خواص آنها از طریق کاربرد الیاف

بر اساس بررسی آزمایشگاهی انجام شده روی خواص بتن های سبک ساخته شده با پوکه معدنی ناحیه قروه ( پومیس) مشخص شد این سبکدانه برای ساخت بتن های سبک سازه ای مناسب می باشد. برای کاربردهای نیمه سازه ای نظیر پانلها مقاومت بتن های سبک حاوی این سبکدانه کافی می باشد لیکن جمع شدگی ناشی از خشک شدن این بتن های بالا بوده و از 15% تا 2% اندازه گیری شد و ضروری است برای کاربرد های نیمه سازه ای این جمع شدگی مد نظر قرار گرفته و تهمیداتی برای مقابله با آن اندیشیده شود. بررسی تاثیر الیاف در کنترل جمع شدگی نشان داد که کاربرد الیاف فولادی و پلیمری تاثیر محسوسی در کاهش جمع شدگی آزاد دارند لیکن تاثیر الیاف فوق الذکر در خصوص کاهش عرض ترکهای ناشی از جمع شدگی مقید قابل توجه بوده است .

فروش پوکه معدنی قروه درجه یک

جهت سفارش پوکه معدنی درجه یک قروه میتوانید هم با شماره 09188735953 تماس حاصل کنید و یا به دفتر فروش شرکت پوکه معدنی فلاح مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *