نماد سایت پوکه معدنی قروه 09188021006

پوکه صنعتی چیست؟

پوکه صنعتی

پوکه صنعتی ویژگی های زیادی دارد به این دلیل این مواد ارزشمند و همه کاره را در انواع فرآیندها و محصولات صنعتی تبدیل می کند.

پوکه معدنی بی شکل و به طور کلی بی اثرو دارای pH خنثی است، اما به اندازه کافی سخت است که بتوان از آن به عنوان ساینده استفاده کرد. با این حال، به دلیل ماهیت متخلخل آن، پوکه به طرز شگفت انگیزی سبک وزن است.

ماهیت شکنندگی پوکه یکی از مهم ترین ویژگی های آن است – به این معنی که پوکه به راحتی خرد می شود و بدون از بین رفتن کاربرد آن ذوب می شود.

گروه بندی بر اساس ویژگی، موارد زیر به نحوه استفاده از پوکه صنعتی می پردازد.

پوکه ساینده صنعتی

پوکه به طور گسترده ای به عنوان یک ساینده صنعتی استفاده می شود که در آن محافظت از سطح بسیار مهم است. درجات مختلف و گریدهای ترکیبی پوکه برای این موارد استفاده می‌شود: شیشه پولیش، تمیز کردن و بافت مدارهای الکترونیکی، تمیز کردن صفحات لیتوگرافی، آماده‌سازی سطوح فلزی برای آبکاری، چرم گاومیش و چوب‌های ظریف مبلمان، عمل کردن به‌عنوان یک رسانه غلتشی برای چیزهایی مانند دکمه‌ها، کارد و چنگال، قطعات فلزی یا پلاستیکی از موارد استفاده پوکه صنعتی است.

محصول پوکه ساینده

کیفیت ساینده ملایم، ماهیت شیمیایی خوش خیم، و توانایی پالایش پوکه به گرد و غبار ریز، آن را به یک افزودنی ایده آل برای تمیز کردن، صیقل دادن و لایه برداری محصولات تبدیل کرده است. پودر پوکه در موارد زیر یافت می شود:

فرآیندهای ساخت و تکمیل با استفاده از پوکه صنعتی

پوکه صنعتی برای تصفیه

پوکه به چند دلیل جایگزین مناسبی برای شن و ماسه و آنتراسیت به عنوان یک دستگاه تصفیه و شفاف سازی است:

1) پوکه دارای ساختاری با چگالی کم، چند وجهی و زاویه ای است که ناخالصی ها را به دام می اندازد و نگه می دارد. 2) از نظر شیمیایی بی اثر، غیر آلی و طول عمر طولانی است. 3) تطبیق پذیری امکان استفاده در فیلترهای تک یا چند بخشی  و در طراحی فیلترهای فشار و گرانش سریع را فراهم می کند. 4) نوسازی فیلتر کم هزینه؛ 5) وزن سبک