نماد سایت پوکه معدنی قروه 09188021006

قیمت شیب بندی پشت بام با پوکه

پوکه معدنی برای سقف

قیمت شیب بندی پشت بام با پوکه چقدر است؟ انواع پوکه ساختمانی از قدیم در ساختمان سازی مورد استفاده بوده و رایج بوده است. امروزه برای سبک سازی و استحکام بخشی ساختمان ها و البته مقاوم سازی ساختمان ها در برابر زلزله از انواع پوکه ساختمانی استفاده می شود. در ادامه این مقاله پوکه معدنی ضمن آشنایی با پوکه ساختمانی از قیمت شیب بندی پشت بام با پوکه نیز مطلع می گردید.

پوکه ساختمانی چیست؟

امروزه یکی از مصالحی که می تواند ساختمان ها را سبک کند پوکه ساختمانی است که به لطف شرایط شکل گیری آن سبک و مطبوع بوده و می توان از آن در ساختمان سازی استفاده کرد.

امروزه از پوما در قسمت های مختلف ساختمان استفاده می شود. از قطره های سقف برای آب باران کم، تا طبقات واحدهای ساختمانی و از لوله های برق که لوله ها و تاسیسات آب را می پوشانند تا کف آشپزخانه و سرویس و همچنین برای اختلاط پوکه و سیمان در پی و بتن کارگاه های تولیدی از بلوک ها برای ساخت بلوک های سبک برای دیوار یا سقف استفاده می شود.

سنگ پوکه ساختمانی تنها به عنوان پرکننده فضاهای خالی، وزن، عایق حرارت و صدا و غیره قابل استفاده است. از این دانه ها می توان در ساخت سایر محصولات سبک وزن مانند بتن سبک، ملات و پوشش ها، محصولات قیری، خاک کشاورزی و … نیز استفاده کرد.

پوکه ساختمانی به سه گروه صنعتی، معدنی و آجری تقسیم می شود. هر سنگ پوکه ساختمانی کاربرد و قیمت خاص خود را دارد.

کاربرد های استفاده از پوکه ساختمانی

استفاده از پوکه در صنعت ساختمان بسیار متنوع است. از پوکه ساختمانی در محصولات بتنی استفاده می شود. در زیر مهمترین کاربردهای سنگ پوکه آورده شده است:

قیمت ساخت با سنگ پوکه